Kızlar merhaba. 17+3 haftalık hamileyim ve uzun süredir detaylı ultrason konusunda araştırma yapıyorum ancak henüz bir sonuca ulaşamadım hastane bulamıyorum çünkü. Erkek doktor istemediğim için bayan doktor bulmak zor oluyor, bulsam da fiyatları bana göre çok uçuk geliyor çünkü herhangi bir sosyal güvencem yok ve maddi durumum o kadar da elverişli değil. Radyoloji bölümünde uzman bir doktor bulabilirsem bunun artısı eksisi ne olur? Yoksa radyoloji düşünmeden direk perinatoloğa mı gitmeliyim? Adanada olanlardan muayene ücreti ile birlikte doktor önerisi bekliyorum. Teşekkür ederim şimdiden 🌸