hmyrmom Selaaam kızlar. Sakaryada yaşayan anne ve anne adayları var mı acaba öerak ettim. Biraz muhabbet etsek 😌😌
hmyrmom AtaMommy bende 36+4 üm belli değil hanim efendinin keyfi ne zaman gelirse o zaman doğacak 😁 sen sezeryan olacaksın sanırım ☺️
Bsrlmnemr hmyrmom medar hastanesi - İlknur hanıma gidiyorum memnunum 🙂 siz hangi doktora gidiyorsunuz sizin kaç haftalık
Nihaltoklu Bsrlmnemr medar hastanesi sami beye gidiorum memnunum normalden çok korkuorum o yuzden sezeryan taraftarıyım
hmyrmom Nihaltoklu bende sami kemik e gidiyorum çok iyi bir doktor ama ben normal doğum istiyorum normal doğuma girmiyor mu sami bey 🥺