Merhabalar güzel anneler ilk gebeliğim
6+2 iştahım yok ama sürekli
bir açlık var yiyemiyorum bana su bile kokuyor
salatalık yiyen insandım oda kokuyor güçsüz halsizlik var sürekli uyku istediği gece yarısı uyanmalar evimde kendi yaptığım hiç bişeyi yiyesin gelmiyor bebeğim için yemek istiyorum ama zor oluyor sizce neler yapmam gerek 😔🙏🙏