Esranurrr Kizlar 39+3 haftalik gebeyim bugun kontorole gittim doktor acilmama bakti 2 cm acilmam oldugunu soyledi az once tuvalete gittigimde camasirimda kan oldigunu gordum sizce nişanmidir yoksa doktor alttan muayne ettigi icinmi kan gelmis olabilir
Aylaninannesi Esranurrr nişan kanlı oluyor ama sümüksü yapıda olması lazım. Muayeneden sonra kan gelmesi normal bende bugün muayene oldum doktorum kan gelecek korkma dedi
Aylaninannesi Esranurrr nişan olmayabilir muayenede rahim ağzında kılcal damarlardan kan geliyor. Nisan olsa bile biliyorsunuz sadece nişan doğum baslaması anlamına gelmiyor suyunuz ve sancılarınızı takip edin
Aygul01 Esranurrr benimde ilk ebeliğim ama internetten araştırdım okudum nasıl bir sey diye gelince bileyim bilinçli olayım diye
Fnur1995 Çatı muayenesinden sonra bir ped dolusu kanamam oldu ardından sarımsı ve kanlı akıntım geldi bikaç kere 37+6 oldum doktor tekrar muayaneye çağırdı doktorum kanamaya normal dedi