RumeysaBAkb Kızlar doktor bugün kız gördüm ama 1 ay sonra bakalım dedi bende eşime küçük bir organizasyon yapmak istiyorum da acele ediyor biraz sizce doğruluk payı nedir bu günlerde öğrenip cinsiyeti değişen varmı?
Zeynepli1234 RumeysaBAkb canım arkadaşıma 13 te kesin kız dediler 16 da erkek dediler . Yanılma oluyor özelliklede kız dediklerinde .15+2 de öğrendim ben kızımı🥰
Mammimammi RumeysaBAkb 22 haftaya kadar kız biliyorduk. Tabi doktorum tam olarak göremiyordu. Pozisyon pek olmuyordu. Gördüğüm kadarıyla ama %100 değil kız demişti 😁 22 den sonra erkek olduğunu görendik oğlum oldu
RumeysaBAkb Cemrenur inşallah benimde doğrudur doktorum göremediğinde görmedim diyordu bugün n kız dedi
Mina00 RumeysaBAkb maşallah ya biz 15 haftaligiz merakla doktora gidiyoruz bize poposunu dönüyor kıpır kıpır ama bize arkası dönük 🤣🤣
minikcasper RumeysaBAkb bende dün öğrendim canım 12+2 haftalığım ama bana yüzde yüz demedi 1 ay sonra garanti söylemiş olurum dedi şimdilik kız 😄
26_26_26ggg RumeysaBAkb 13+1 de doktorum kız gibi ama daha kesin değil tabi demişti 18 de kız netleşti :)
Marysa RumeysaBAkb 11 de kız dedi hiç değişmedi.. ama %99 diyordu hep 20.haftaya kadar içiimde hep bi şüphe oldu çünkü 20 ye kadar kız denilen sonra erkek olan çok tanıdık var 😂
Marysa RumeysaBAkb bence en az 15-16-17 yi bekle canım.. nolur nolmaz.. arkadaşım da odasını bile almışlardı neyse ki değişim yapmışlar
Pelin55 RumeysaBAkb oglumla kizimi ikili test yaptirirken öğrendim degismedi cinsiyetleri bu bebegim de 12. Haftada ogrendim odanayni.şekilde degismedi doktor ne t bir sekilde görüyorsa söylüyor
RumeysaBAkb Pelin55 ikili testte sormayı unuttum bugün sonucunu göstermeye gittiğimde doktor kız gördüğünü ama tekrar bakacağını söyledi ama eşim beklemek istemiyor cinsiyet partisi için 😓
RumeysaBAkb Marysa of evet kafam o yüzden karışık biraz eşim diyor ki iki cinsiyet balonuda patlat anı kalsın suan bildiğini doğru de bana yeter diyor 😂😂😂