Evet kizlar sonunda bende doğurdum 40+4 e kadar normal doğum olsun diye bekledik ama kızım gelmedi . Sonunda sezeryen oldum anlatılan hikayelerden çok korkuyordum ama hiç öyle korkulacak gibi değilmiş ne aneztezi yapılırken ne sonrasında çok zorlanmadım tek sıkıntı ilk ayağa kalkarken oda 5 dk. Rabbim herkeze hayırlı doğumlar nasip etsin