Cilliprenses Kızlar doğum için pijama takımı alcam ama gecelikte almalı mıyım yoksa gecelik yerine bir tane daha mı pijama alsam rahatlık açısından hangisi daha iyi oluyor tecrübe edenler yada duyup fikir verebilcek olanlar var mı😍🤩
Balance Cilliprenses ben bir gecelik bir pijama takimi aldim ne olur ne olmaz diye ilki normal dogum du bnm sadece gecelik yetmisti pijamayi hic giymemistim
Misssimsek Cilliprenses 2 takım pijama 1 tanede gecelik aldım. Sezeryan olucam. Artı olarak da 2 tane de alt pijama koydum.
Misssimsek Babyveannesi pijamalari lcw den aldım. Sonradan da gitmek icin lohusa takımı almadım. 70 er tl idi indirimde. Geceligide annem zamanında almismis onu kullanırım dedim lazım.olursa
Deletedmom414 Hanımlar.en ucuz bebek markette lohusa takımları.guzel.cesitler var renkler.var bakin isterseniz 100 tl den başlıyor alanlarda hep.yorum yapmıştı memnun kaldim mali güzel diye
Kedili_Anne Cilliprenses kesinlikle gecelik derim :) yeni doğum yaptım. Pandemi nedeniyle refakatçi zaten alınmadı eşim hariç. Sezaryen ama bir gece kaldık. Çıkışta direk geceliği üzerime taktılar. Altımda hiç birşey yoktu. Sürekli kanama kontrolü yapıldı. Birkaç kere de karnıma sertçe bastırıp kan akışı yapıldı. Sonda da vardı. Pijama belki ertesi güne olur. Ama onu da kalmanıza izin verirlerse. Pijamam paketli kaldı :)
Cilliprenses Kedili_Anne öncelikle bebeğiniz hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün inşallah🤗 gecelik almak farz oldu herkes aynı fikirde 🤩
annee27 Cilliprenses gecen doktor bizzat kendisi ddi yaniniza 3 takim alin 2 tanesi gecelik seklinde olsun rahat edersnz kirlenme durumunda degstrrsn eve gitmd durumu olmaz diye ben 2 takim 1 gecelik koydum gecelik hastanedekilerin bi farkli versiyonu oyle satafatli bisey dgl 25 liraya almistm onu dugmeli pijama takimi aldim bide ekstra alt pisjama ve ust koydum 😊 ama gecelik cok daha iyi oluyo deyince bi gecelik daha koyabilirim
Cilliprenses annee27 bana da kontroller sırasında rahat oluyo demişti bir arkadşm aklımda kaldı o yüzden düşündüm bende alayım o zaman hemen 🤩
Mihrimah41 Cilliprenses bnm normal doğumdu ilki. pijama takımı giymiştim zaten 1 gece kaldım öğlen 12de çıktım başka bşye ihtiyaç olmadı
Merii33 Cilliprenses bir gecelik bir pijama takımı aldım doğum yapan arkadaşlarım sağolsun yardımcı oldular ikisinide lcw dan aldım evden de koyabilceğim pijama takımım var diye bunları aldım sadece