Merhabalar hanımlar 14 haftalık hamileyim bugün dısarda işlerimiz vardı biraz fazla yürümüşüm belim bacaklarım kuyruk sokumum kısacası belden aşşağım pert 😥 cok ağrım var oturup kalkamıyorum korkuttu bu ağrı beni böyle bi ağrı yaşayan varmı acaba tecrübeli hamileler yazarsa cok sevinirim