Mircet isilayz kızarıklık ve kaşıntı var sanırım sıcaktan sık sık duş alıyorum fakat isilik oluyorum göğüslerim çok büyüdü 😞
Mevoo isilayz ılk aylarda kasıntı ve kızarıklık olmustu bende isilik gibi sonra kendiliğinden geçti 🤗Şuan yaşıyosan zaten çok normal sıcaklar malum
CerenNisaSecilmis isilayz ay benimde öyle oldu rengi kahve rengine doğru döndü biraz ayıptır söylemesi ineklerin memelerine döndü brnimkiler arasından hava geçmiyo 😒
Destinaroza isilayz benim iki hamileligimde de son ili ay kala oyle oldu kasiniyordu yanyordu bende kasiuordum tabi leke oluyuyordu ama simdi bisey yok gecouir yani goguslerin buyumesinden oluyor bide hormonlar
HafsaRumeysa isilayz bendede oluyo ama hamilelikle alaksi varmidir bilemem yazin sicaklarda oluyo malesef
Busemenekse isilayz bol pudra sur canim benim de oldu pudra ile geçti hem pudralıyken terleme de olmuyo, göğüs arasına ve göğüslerinin altına sür faydasını görceksin , başına gelen herkes denesin 😊