Elffk Doktor fitil verdi akıntım olduğu için. Bide hafif lekelenme olduğundan. Ama kullanmadım. 😥 Kullanan oldu mu annişler ?
Oykcmrt Enfeksiyon İçin bende kullandım. Doktor veriyorsa kullanılması gerekiyor zaten kötü bir şeyi doktor vermez
bilges Elffk akıntım olduğu için bana da verdı bende kullandım 2 taneydı zaten 2 gün arayla kullandım😄
Pcoslubiranne Elffk ben de kullandim akintim cikti odrar tahlilinde.3 gun kullaniyorsun gece yatarken koy ama cok su ictigim icin tuvalete gitmem gerekti birazi cikti insallah ise yaramistir.
Damlaveannesi Elffk son haftamda verdi akintim cok oldugu için doktor sadece 6 tane vardi icinde zaten 41.haftamda kullanmistim anca 3 tanesini kullandim dogum yaptim zaten ama cok iyi geliyordu 😊
Damlaveannesi Elffk Çok teşekurler canim😘 darısı sizin başinıza 😀 Hayirlisiyla dogum yaparsinız inşallah😊
baharclk Elffk 3 defa kullandim enfeksiyonum yinede geçmedi sanirim baya ilerlemiş bisey ve antibiyotiksiz gecmeyecek