Ebru-isil buse0935 malzemesi güzel ben memnununum.ilke bebenin Mağazasından aldım Mart ayında 900 tlye
Kbra3421 Turkannnk yakın zamanlarda mi aldınız ne kadara aldinz canm bnde düşünüyrm ama tereddüt ediyorum yorumlarda hep eksik falan geldi ilgilenen yok yaziyorlardi
Kbra3421 zumrabasra canm bende şuan o sayfayla görüştm güzel görünüyor ama bu sayfa güvenilir bı sayfamı eminmisn beğeni sayıları falan az gibi geldi bana
Ebru-isil buse0935 Evet ben de alırken başka yerlere baktığımda o zaman ilke bebeden daha fazla fiyataydı İsterseniz orayı arayıp sorun çünkü piyasadan daha ucuza satıyor.
Sezensu Turkannnk Bizde Civilden aldık canım 1 hafta önce baby darling Lisa olan takım gelmesini bekliyoruz Bakalım inşallah sıkıntı yaşamayız