Kızlar dünkü kontrolumdede nts de basta bebek cok hareketsizdi ve bsyler yedim tekrar baglandım brz hareketlendi doktorum bana hareketlerine dikkat et dedi ve bugün uyandıgımdan beri bi ıkı oynama harıcı hareketlerini hissedemiyorum yemek yiyorum tatlı falan soguk su içiyorum ama yok normlde cok hareketli bi bebek oldgu için ve tekmeleri hep saglamdı o yuzden bi tuhaflık hissediyorum sizce ne yapmalıyım akıl verin ?