Ben herşeyi Mustela alıcam, biraz fiyat farkı var aralarında diğer markalarla ama araştırmalarım sonucu en sağlıklısı o. Sebamed biraz daha orda fiyatlı oda dalin vs üründen daha kalitelidir. Fakat hem uygun hem iyi olsun diyorsan uni baby al canım. Ayrıca tabii ki en iyisini bile alsan ciltten cilde değişip pişik yapabiliyor her marka ☺