Kızlar 23 haftaligim bebeğimin başı biraz rahme baskı yaptığı için progestan kullaniyodum bugün 4 kere tuvalete çıktım isal değildi ama karnım ağrıyordu az önce pedime pembe ve kahverengi arası akıntı gelmiş nişan falan olabilir mi doktora mesaj atıyorum dönmüyor dönene kadar bana fikir verir misiniz