Kızlar 5w hamileyim,hamileliktwn öncede zaten mide şişliği, hazımsızlık, reflü vardı. Şimdi sanki iki katını çıktı buna mide bulanılarıda eklendi. Şuan midem bulanacak şu kabızlık yapacak diye diye yicek birşey kalmadı, sebze yezem şişkinlik yapıyor su içsem yapıyor sanki. Suyu midem bulanacak diye içemiyorum yudum yudum bir litre zor içiyorum. Bağırsaklarım sanki hiç çalısmıyor. Eskie göre toplasan yediklerim bir öğüne anca denk gelir. Ama sanırsın tüm gün yemek yemişim öyle hazımsızlık var, doktora gitmeme iki hafta var önerebilceğiniz birşey varmı? Ha bide midem bulancak diye aç kalıyorum aç kalınca midem ağrıyor yemek yesem kusuyorum baocam böyle çözemedim 🤷🏻♀️