Cuma günü şehir hastanesi Hüseyin Özyurt tan randevu aldım o gün 6+2 olacağız çok övdüler Hüseyin beyi bilgisi olan var mi davraz yaşam hastanesine gidiyordum Murat beye hep moralimi bozuyor korkutuyor o yüzden iyi bir doktor arıyorum Güler yüzlü moral bozmayacak birde 6+2 de kalp atışı duyulur mu 5+1 de kese görünmüştü