Gulgulcan Kızlar ilk kizimda hiç mide bulantısı yaşamadım ama bu hamileligimde başından bu yana çok kötüyüm ne zaman geçer bilgisi olan ?
teletabi Ben 32 haftalığım hala bulantım var doktorum prilam dr yazdı başından beri onu kullanıyorum. Bünyeden bünyeye hamilelikten hamileliğe değişiyor şu zaman geçer demek pek doğru olmaz sanırım canım