Arkadaşlar merhabalar. Sizlere bir sorum olacaktı. Ben 22 yaşındayim. Ilk gebeligim. 15.haftamdaym. Rabbim nasip ederse bir kizim olcak. 44.5 kilo ile hamile kaldim(boyum 1.62). Şuan da 50 kiloyum herkes çok aldigimi söylüyor. Sağlıklı.beslenmeye ve yürüyüş yapmaya özen gosteriyorum. Sizce de çok mu kilo aldım şimdiden. Yanı hamiş arkdaslarima bakıyorum böyle 20/25. Haftada bile 7-8 kilo alanlar var yani benim kilom çok mu sizce ??
Böyle kilo alan hamis annelerimiz var mı acaba 🥰. Rica etsem cevaplar mısınız?❤