BegmkbraKansiz Ben hala aynı fikirdeyim. Psikolojik olarak kendinize eziyet etmeyin lütfen, zaten ilk çocuğunuz değil. Bırakın bu seferki sürpriz olsun. Biliyorsunuz bazı anneler sırf sürpriz olsun diye cinsiyetini öğrenmek bile istemezler. Tadını çıkarın hamileliğinizin, aynı şey benim başıma gelirse şayet emin olun bunu denerim. Tek sorun ilk bebek olacağı için eşyalarını hazırlarken yaşayacağım kararsızlık olur, tek telaşım o olur. 🙂 Hayırlısını dileyin, sağlıkla gelsin de yeter ki. Biliyorum uzaktan konuşmak kolay ama, ciddi anlamda tadını çıkarmanızı öneriyorum. Üzüldüğünüzü buradan hissedebiliyorum. Daha da olmadı, durumunuz el veriyorsa iyi bir özel hastaneye/doktora gidin netleştirin rahatlayın. ☺