Merhaba hanımlar bir sey duydum sizinle de paylaşmak istedim ben eylül ayında tekrardan yeni bir gebelik düşünüyorum bunu internetten gördüm Meryem Ana eli otunu bir suya koyup Meryem suresi ayetel kürsi Felak ve nas suresi okuyup suyu biraz bekleyin sonra o sudan sabah akşam olmak üzere iki defa için duaların gücüne her zaman inanmışımdır hatta bir bilgi daha bizim bir akraba var 9 yıl cocugu olmadı kaynanası demiş ki bu Meryem Ana otunu göğsünde taşı demiş ve kadın 9 yıl sonra tabıkı once Allahın izniyle hamıle kaldı ve dogum yaptı bunları ben de yapacağım Allahın izniyle sizlerle de paylaşmak istedim rabbim kucagımızı boş bırakmasın inşallah 🤲🌸