Berilknur Valla bizim elimiz de olan bisey değil bence. Bebek nasıl isterse öyle pozisyonunu alıyor, nasil gelecegini kendi seciyor🤗😀 ilk kızım 38. Haftaya kadar dönmedi. Sezeryan oldum mecburen. 2.ye hamileyim 33 hafta olduk yine dönme yok. Hayırlısı olsun hakkımızda.