Kızlarrrr bugün kontrolümüz vardı 3250 olmuş bebeğim. Çatı yapmayacaktı başta sonra bakalım dedi ağrılarm oluyordu. 2 cm açılma var ben şimdi bişi yapcm sakin ol dedi rahimi yumuşatmış canım nasıl acıdı anlatamam 3 cm oldu açılmam ve kanama başladı. Azar azar kanamaların olacak korkma biz artık sancı bekleyeceğiz dedi. Su bekleyeceğiz dedi. Ve şu an adetin son günleri gibi kanamam oluyor😯 ben hiç bilmiyordum böyle yapılarak doğumu hızlandırdıklarını. Sizce yanlış mı bu tecrübesiz olmak ne kötü