Gulcan_89 Sola yatmaktan bebek sola yer yapmış orası genelde hep sert sağ taraf yumuşak. Doğum belirtilerinde karın sertleşmesi deniliyor. Bu karın sertleşmesi mi oluyor yoksa bebek orada olduğu için normal mi ?
Mutter Bebek orada diye öyle hissediyorsundur. Kasılma çift taraflı olmalıymış. Bende 36.haftamdayım. Doktorum yeni anlattı kasılma tek taraflı olmaz dedi.