Seda8337 Arkadaşlar şeker yüklemesi hakkinda bilgisi olan varsa yazabilir mi.Yaptıran ya da yaptırmayan.Yani o eczaneden alip ictigimiz şeyin bir zarari var mı acaba
irva Seda8337 Zararı yok diyorlar genelde.Benim doktorum 1 hafta açlık tokluk takibi yapıcam.Gerek görürsem yüklemeyi yaparım boşa yapmam dedi.
bal_bebek8 Seda8337 Benim doktorumda yaptırmak istersen yaparız yaptırmak istemeyenler de oluyor dedi. Bende açlık tokluk kan şekerime baktırdım o kadar. Ben zararlı diye duymuştum şeker yüklemesini yaptırmadım. Zaten illa yapılması gerek diye bir şey de yokmuş
Babyy1S Seda8337 ben kanda baktırdm şekere mesela dusük cıktı baya ebe hiç mi tatlı tuketmedin dedi mesela benm yaptırmama gerk yok ama ailede veya sizde skntı cıkabilir icecegin zararı yok 2dilim baklavaya eş degermis ha baklava yemissin ha icecegi icmissin ona göre karar sizin arada pek fark yok bnce
Kubra81 Ben bugün yaptırdım. Dün randevu almaya gittiğimde görevli gece 11 den sonra hiçbirşey yemeyeceksin su bile içmeyeceksin öyle geleceksin dedi gittim 1 tüp kan aldı sonra içeceği ic dedi içtim yine hiçbirşey yiyip içmeyeceksin oturduğun yerde bekle sadece tuvalet ihtiyacin olursa kalk tam 1 saat sonra yine kan alacağım dedi 1 saat sonra tekrar verdim sonra aynı şeyleri tekrarladı 1 saat sonra tekrar kan vereceksin dedi bekledim 1 saat sonra yine kan verdim hepsi o kadar. Toplamda 3 tüp kan verdim 1 er saat arayla ve o sürede hiçbirşey yiyip içmedim o içecek hariç. Sonuçlar da aynı gün çıktı öyle yani. Bir tek mide bulantısı yapabiliyormuş bazen ama ben de olmadı neyse ki
KeremEnsar2124 Valla zarari kendin dusun derim bu 2. Gebeligim ve ilk gebeligimdede yaptirdim cok sukur skinti cikmadi ama benim genetigimde seker hastaligi cok riskli olarak o yuzden butun doktorlar mecburi goruyolar seker yuklemesine yaptirmasan ve seker cikmis olsa sen uzulursun ama yaptirmak istemiyorum dersen kanini olcture bilirsin
nil_sugra Seda8337 ben yaptırmadım canım. Bu konuda Canan Karatay’ın dediği bana en mantıklısı geliyor çünkü
Gunsss Bir kardiyolog zararlı dedi diye kafanızı karıştırmayın lütfen.. yüklemede aldığınız şeker 1,5 fincan pirinç pilavına ya da 2 adet baklava dilimine eşit. Korkmayın yaptırın. Olurda şeker çıkarsa bebek ve sizin için daha tehlikeli Allah korusun🙏
babysevgi Seda8337 arkadaşlar şeker yükleme testi ile ilgili en çok yapılan calışmalar israile ait sizce onlar kendilerine zarar vercek bişey yapar mı ? Avrupada şeker testini konusuyor ama nesini biliyor musunuz iş gücü kaybını .. benim elemanım gebe olucak hastaneye gidicek ben işveren olarak güç ve para kaybedicem diyerek bunlaro tartışıyor bizim ülke hala şeker testi zararlı mı yaptırmasak mı diye ikilemde kalıyor