Herkes buraya daha dogurmadm doguramıyorum dıye yazıp ıkı gune doguruyor 😂 bende dedım benım neyım eksık 39 haftalık hamıleyım 6 gun kaldı dogum tarıhıne oglum 38 de dogmustu kızımın boyle nazlı olması hosuma gıdıyor ama bısorun var esmiii esmiii esmiii yanıyorum pişiyorum ama yok vucudum asla bıan olsun soğumuyor 🙄 kızlar inşallah bende dogururum yoruldum ve bunaldım 😭