aktkr Merhaba kızlar, 14+3 haftalık doktora gittik. Ve doktorumuz cinsiyetimizi alttan muayene ile söyledi. Erkek olduğunu söyledi. Yanılma payı var mıdır? Sonradan değişen oldu mu böyle olupta?