Byzb1 Burcum34 var özellikle geceleri oluyor bazen sabah uyandığım da sanki zor nefes alıyorum gibi 🙂 bir de aşırı ödem oluştu ben de sancılı bir döneme girdim ☺️ Sizin nasıl geçiyor ?
Burcum34 Byzb1 benimde bazen göğüsünün ortası sıkşıyo gbi derin nefes alma ihtiyacı duyuyrum acaba fazla kilomu aldım diyrum kaç kilo aldın
Elcin12_87 Bende de oluyor. Bende sag vajına alt tarafında batma agrı gibi birsey dd oluyor. Yasayan var mı acaba