pera_ Bugün bende yaşadım eşim evham yapar apart topar doktor demesin diye söylemedim ama doktoruma yazdım. Ağır iş yapma yerden bişi alırken eğilerek değil çömelerek al. Muhtemelen bebekler ya doğum kanalına indi yada çatı ağrısı yaşıyoruz. Aşağı indiğinden dolayı eğer geçmezde ani hareketlerinden dolayı ağrımaya devam ederse hastaneye git hemen bende yarın gideceğim bol bol ayaklarını havaya kaldır dinlen