Kızlarrr merhaba 23 haftalık hamileyim 20 gündür felan bitmek bilmeyen bir sol böbrek ağrım var doktoruma gittim 20 mm üzerine çıkmış çocuktan kaynaklı yapabileceğim birşey yok dedi bu günlerde de iştahsızlık ve ateşim çıkıyor ağrılardan birde enfeksiyon yapıyor galiba idrar yollarımda bana yardımcı olabilcek arkadaşlarım var mı diye merak ettim bitkisel yolla yada masajla felan rahatlayabilen var mı yoksa çekicez mi bu acıyı 😔😔