Cinarinannesii_ Merhaba canım biz prego aldık şuan kullanmıyoruz daha doğuma var alırken yorumlarını ve mağaza çalışanının dediklerini dikkate alarak aldık sonra youtube den de videolarını izledik gayet kullanışlı diğeri hakkında bilgim yok canım 🙂
Cinarinannesii_ miskiamber inşallah canım hepimiz sağlıkla kavuşup tatlış tatlış yaşayalım bebeklerimizle🙂❣
miskiamber Cinarinannesii_ bizde impala baktık ona 2000 dedi sizin aldığınıza 2500 dedi kapandığında daha küçük oluyormus ve çift yönlüymüş sanırım. İkisi arasında kaldık
Cinarinannesii_ miskiamber aynen biz bu 8 haziranda zam gelcek muhabbeti olduğunda zam gelmeden e bebekten 2300 aldık canım aynen kapandığında küçük oluyor ilk bebek olduğu için çok aşırı ürün bilgilerine sahip değilim ama netten alacaksaniz kullanıcı yorumlarını ve youtube den videolarını izleyebilirsiniz 🙂