Gulo Mervenur001 benimde sorunum aynı kacam sol kasığım bu gün resmen yürüyemedım agrıdan 🙁 hamılelık belırtısı olabıkırmıkı ?
FuatTataroglu Gulo kesinlikle hamilelegin ilk haftalarnda cogumuzda oluyo sanirim bendede oldu hatta benm abartli bi sekilde adet sancisi gibi oldu
Mervenur001 Anneadayi ilk defa olduda hamileyim zaten ama sol taraf sanci gibi birseydi gecti hamilelikten sanirim gaz yaptikca rahatliyorum belkide gaz sanci yapiyor
Gulo Anneadayi hic kist sorunu yasamadim simdiye kadar ama bi cok kisi aynisni dedi bakalim 5 gün daha beklicem sonra test yapicam
HlyaracGzel Bende de sol kasık ağrısı ve sanki gaz sancısı Gibi bir ağrı giriyor çıkıyor. Benim de 5 haftalık
Gulo FuatTataroglu bu günde adet olmadim tam 5 gün gecikme ama sol kasigim beni maf etti batio agrio kasilio kalcama kadar agrisi ve hic dinmio 🙁 yatinca hafiflio biraz hamilelik belirtisi böyle ilk kez yasadim tabi hamileysem 21 de test yaptim negatif hic umudum yok 🙁
FuatTataroglu Gulo bu normal testlerde cikmiyabiliyo bende normal test aldm cikmadi ertesi gunu erken gebelik testi aldm onda cikti onu denemeni tavsiye ederm 🤗
Gulo FuatTataroglu benim yaptigim testte erken gebelik testiydi malesef neagtif 5 gün önce belki gec döllenme bakalim bir hafta daha beklicem
FuatTataroglu Burcum tm bende size nerden yazsam diye bakiyodm napicaz kizlar@meltemacarli @[silindi]
Burcum [bilinmeyen] FuatTataroglu sanırım forum konu dılı konuşmayın demek istitor. Çok saçma gerçekten konuya giremememiz