Hayırlı akşamlar arkadaşlar, 38+3 haftalık hamileyim. Meryem ana otu aldım internette farklı yazıyor kullanımı bazıları sadece doğuma giderken bazıları ise daha önceden başlamış. Bilen arkadaşlar nasil yapılacağı ve kullanımı hakkında bilgi verebilir miiii???