Merhaba tatlış kızlarr size bir soru soracaktım detaylı ultrason için randevu almıştım ama ağrım olduğu için randevuya 6 gün erken gittim doktorum da haftası uyumluysa detaylı da bakalım bir daha yorulma dedi detaylı baktı ama ne kordonunun kaç damarlı olduğunu söyledi ne de parmaklarını saydı zaten bebeğin eşi önde olduğu için de görüntü bile kötüydü sizce tekrar detaylı baktirmali miyim fikrinizi almak istiyorum çünkü hiç içime sinmedi 😭