Ozbek42 Doktor erkek gibi dedi ..13. haftadayım .erkek bebek daha cabuk şekillenirmiş falan diyorlar burda bazı arkadaslar tahmin ediyorlar diye baalık açtım 😁 maksat muhabbet
Ozbek42 Tugce1803 tüh 🙈 dün bekledim baya dönmedi bir türlü .. doktor neye göre erkek dedi acaba tecrübe heralde 🤷
Tugce1803 Ozbek42 Şimdi o usg de detaylı şekilde incelediği için görmüştür ona göre söylemiştir☺️Bi dahakine soğuk su iç ve çikolata ye. Ben öyle yaptım bu kez de doktor yerinde duramadığı için bakamadı ama olsun😂
SonaED Ozbek42 ben de gittim 14haftayim.dedi erkege benziyo ama soyle bisey de dedi ki kiz olsa naaparsin? Evde iki kizim var. O lafi aklima takildi vallah niye oyle dediki?
Mervisko__ Tugce1803 bende 13. Haftamda gittiğimde kemik yapısı erkeğe benziyor demişti gerçekten kemik yapısından anlayabilirler mi ya 🤭😬
Kubrasnyrt Tugce1803 canim benimkimede bakabilirmisin [url=https://hizliresim.com/a2NpNi][img]https://i.hizliresim.com/a2NpNi.jpg[/img][/url]
Sahraa Tugce1803 [url=https://hizliresim.com/azYyHR][img]https://i.hizliresim.com/azYyHR.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/H2ORd5][img]https://i.hizliresim.com/H2ORd5.jpg[/img][/url]
Kubrasnyrt Tugce1803 tesekkur ederim canim doktorum yuksek ihtimalle erkek demisti yarin tekrar randevum var 18 haftalik oldum kesinlesir demisti bakalim hayirlisi olsun 🤗
Astunazmn Tugce1803 yaaa bnde atayim banada bakarmisin bugun gttik sipa kafasi asagidaydi bacaklar yukarda donmedi atsam anlarmisim
Kubrasnyrt Tugce1803 canim kesinlesti cinsiyetimiz kesin olarak oğlum oluyor 🤗🤗💙 sende tahminde bulunmustun erkek demistin ya doktorum bugun pipisini gördüm dedi 🤗🤗