Mervyksl Gebelikte çatlak krem önerisi olan var mı ? Ne zamandan itibaren kullanmaya başlanmalı sizce ?
irva Mervyksl Ben lierac kullanıyorum.Ek olarak da bebe yağı sürüyorum.Hamile olduğumu öğrendikten sonra hiç beklemedim başladım.
Merve7534_ Ozbek42 kullanıyorum ilk.şise yi sanki.bana hafif sönmüş gibi geldi kızarıklar falan ama tam anlamıyla değil tabiki bir süre devam edecem bakalım karnım harita.gibi oldu😭
sulenesemin Gebeliğin başından beri bebek yağı ve Hindistan cevizi yağı sürüyorum 6,5 aylık hamileyim çatlağım yok ilk hamileliğimde sadece bebek yağı sürmüştüm yine çatlak olmamştı biraz cilt yapısıyla da alakalı bir durum
Ozbek42 Merve7534_ biraz da cilt yapısıyla alakalı kimileri de bişey kullanmadıgında bile hiç çatlak oluşmuyor kimileri ne kuşlansa fayda etmiyor.. aloe vera nasıl olur acaba doku yenileme özelliği var ya ve nemlendirme
Merve7534_ Ozbek42 oda var bende ama hiç denemedim kendimi bıraktım valla artık bakmıyorum çatlakların olduğu yere