SnFk canim hafif bastiriyorum ama etkilenir mi ki esimde bastirma diye cok kiziyo basimin etini yiyo sever gibi yap parmaklarinla bastirma diyo ama bende oyle abanmiyorum yani parmagimla hafifce bastiriyordum zararli ise hic yapmiycam daha cok korktum simdi canim yaa :/