elif00000 Merhaba doktorum doğuma gitmişti sonucu gösteremedim normal mi sizce ilk kez girdim nst ye https://hizliresim.com/iFRnmm][img]https://i.hizliresim.com/iFRnmm.jpg[/img][/url]
drn5410 elif00000 bildiğim kadarıyla diyorum tam anladığımdan değil alttaki senin sancın üstteki bebeğin kalp atışları en yüksek sancın 40 çıkmış ona da sancı demezler