isya12 Anneler sizinde böylemi ? Gebeliğimi öğrendiğimin günden beri ağzımın içi zehir gibi 🙁 yemeği bi istahla yiyorum sıkıntı yok ama 5 dakika sonra ağzımın içinde sanki zehir var gün boyu sakızla durabiliyorum 😂
Muberraonur isya12 metal bi tat oluyor değil mi banada çok oluyordu o iğrenç bi his sürekli naneli sakız çiğniyordum
GulcanYvz isya12 🤣🤣3 ay benimde öyleydi berbat bişey hele tatlı yedikten sonra daha çöl oluyordu sonra geçti şimdi 8aylığım
Wonderanne isya12 ah ah ne çektim ondan 37+2 olduk ara ara oluyor artık hep olmuyor hele sabah kalkar kalkmaz o his yok muydu Allah yardımcın olsun
Sevgiarf Bende de öyleydi bulantıda oluyordu tabi inşallah geçer 16. Haftadan sonra benim 20 de geçti
Mavi123 Benimde aynıydı ilk üç ay sürekli dişlerimi fırçalıyordum korkunç bir histi 😅 19 haftalık olduk bir nebze düzeldi eskisi gibi değil