Dileksunatrhn Merhaba 6 haftalık bebeğimi kaybettim 47 gün önce kürtaj olmadan normal düştü 47 gün oldu hala adet olmadım ve hamilelik belirtileri var adet olmadan hamile kalan var mı aranızda test yapmaya korkuyorum üzülürüm diye
Duamm Dileksunatrhn Canım ben 2kez kürtaj oldum kürtajdan sonra adet 2ay düzene girmez seni üzmek istemem ama gecikmiştir berki 😕
Ozlemcyln Dileksunatrhn 28eylülde düşük kanamam başladı kanamam 10gün sürdü ve 7 ekimde bitti doktorum ara vermeme gerek olmadığını istediğim zaman tekrar deneyebiliceğimi söyledi sizce şuan tekrar hamileysem ne zaman öğrenirim beta hcg değerlerim çoktan sıfırlandı . Göğüslerimde dokununca sertlik ve biraz ağrı var sol kasığımada hafif arada bir ağrı vuruyor gibi oluyor sağ tarafımda belim de biraz ağrıyor . Bugün test yaptım yaptığımda bakmayı unuttum 1 saat sonra baktığımda çift çizgi vardı hamile olabilir miyim
selmapekel bende 15 ocakta dusuk yaptim martta tekrar hamile kaldim hamile degilsen bi kac ay daha bekle inan dusuk yaptigimiz icin ikinci hamilelik biraz zor bi geciyor Allah yardimcin olsun
Dileksunatrhn selmapekel geçmiş olsun bakalım adet olmadım hala adet belirtim de yok test yapıcam olmazsa