Kybele23 22 haftalık hamileyim hala bir isim bulamadık 🤔 bana fikir vermek isteyen anne adayları yardım lütfen 🙏🙏
Burcuozkan Kybele23 ahh bende aynıyım nil yada öykü diyorum ama heran değiştirebilirim daha güzel bulursam😅
o_haniii Kybele23 ben de 15 temmuzda sezeryan olacagım. Bir haftam kaldı. İsmini de asel zümra koyacagız insallah ☺️