Merph Var benim canım hatta azönce iki defa belli aralıklarda ağrı girdi bakalım perşembe kontrolüm var bakacak doktor
Deebg Dün adet sancısı gibi sancılarım oldu sol kasığıma bıçak saplanır gibi sancı girdi ara ara ama nst de bşey çıkmadı bugün 🤷♀️ Senin nasıl sancın oluyor mu canım
Cepni Benimde bugün çok ağrım oldu kasıklarımda sanırım bebek kendimi doğuma hazırlıyor ondan bende pazartesi gideceğim bakalım ne söyleyecek
Nuro64 Kasık ve bel ağrısı felaket 3 gündür durduğum yerde duramıyorum, bide üstüne idrar yolu enfeksiyonum arttı, son haftalar hepimiz için geçse de hayırlısıyla alsak kucağımıza