8 haftalık hamileyim ben de. Benim de bulantım çoktu, doktorum sık sık az az yemek yememi önermişti. iki saatte bir muhakkak yemek atıştırmalık bir şeyler yiyorum midemi hiç boş bırakmıyorum, çok şükür geçti. Biraz aç kalınca hemen bulantı başlıyor. Aç kalmamaya çalışın