Rabia95 Canan33 3 kilo aldım ama sanki bundan sonra daha hızlı alırım gibi geliyor nedense, bakalım bebişlerimiz sağlıklı olsun da 🙏🏻
Angelada zeyzey95 ben de alamadım inşallah iyidir bu durum göbek bile yok hamile olduğumu anlamıyorlar
Canan33 yakamozz01 ne güzel ben 11 kilo aldım ama çocukta iri bebek dedi Dr onunda iyi yani işallah daha fazla ben almam çocuk alır 🤰🏻
zeyzey95 Angelada bende çok az çıktı zaten 100 kiloyum 😂 ama bebek iyi kilosu falan önemli olan onun kilosu biz almasak da olur 😂