Kızlar merhaba 30 haftalık hamileyim dun kan verdim kalsiyum magnezyum b12 folik asit falan hep dusuk o kadar beslenmeme de dikkat ediyorum badem ceviz yıyorm sabahları yumurta peynir gun ıcınde yogurt aksam yatarken gunlk sut falan ıcıorm ama faydası yok galiba doktor vitamın olarak sadece kan hapı ve d vıt damla yazdı nasıl normale doner bu degerlerım birde benim bobreklerımde sorun oldgu ıcın doktor pek ılac vermek ıstemıo kaldım oyle