Melike_16 Merhaba sevgili anneler 11+5 günlük hamileyim bebeğimin ense kalınlığı 2.4. Çıktı normal mi ense kalınlığı değeri kaç olmalıdır İkili tarama testi sonuç değerleri kaç olmalı kaç olursa risk yoktur Şimdiden teşekkürler Sevgiyle kalın 🥰
Deletedmom399 Melike_16 değer 3 ve üzeri olduğunda riskli olduğunu söylüyor doktorlar. Ama benim o haftada değerim 2 çıkmıştı doktorum acaba demişti. Ikili tarama testi risk hesaplaması yapıyor canim sıkma canını. 1 mm olsa bile yüksek çıkanlar var o acıdan içini ferah tut çok üzerinde durma.
Melike_16 Deletedmom399 teşekkür ederim canım İkili tarama testi sonucum daha çıkmadı inşallah herşey güzel çıkar