[bilinmeyen] korkma allahın izni ile biley olmaz çağın yeni hastalığı galiba hep okuyorum burda endişe ediyolar ki bende aynısını yapıyorum doktora sürekli gidip koontol ettirmek istiyorum 16 haftamdayım hala net bir hareket hissetmiyorum içime endişe giriyor bi sorunmu var önceden kanama vardı iki haftada çağırdı doktor şimdi gerek kalmadı bir ay sonra gel diyo ayın yedisine kontrolum endişeleniyorum bişe ters gidiyo hissi var yani demem oki kademe kademe yaşayacağız sanırım 😦