1 buçuk aylık kızım var sürekli ağlıyor gündüz uykusuda yok hiçbir şekilde rahatlatamıyorum susturamıyorum mosmor oluyo kolik müzikleri sallamalar neler neler denedim annemde 40 ı çıkana kadar benimleydi ama kadında yoruldu artık evine gitti ve başbaşa kaldık kızımla evde aspiratörün sesini açıyorum mutfakta öyle susturmaya çalışıyorum gece 12 ye kadar böyle allahtan gece uyuyor hamileyken uyuyamazdım gece olsun istemeZdim yatak görmek istemezdim şimdi bi an önce gece olsunda uyuyum belimi biyere yaslıyım dinleneyim diyorum çok zorluyo bu süreç beni varmı böyle anneler 😞