Selam hanımlar bugün detaylıya girdim 20+6 haftalık hamileyim Doktorumun tavsiyesiyle bakırköy ultramed görüntüleme merkezine gittim gitmez olaydım hiç beğenmedim hiç bişey anlatmadı söylemedi kendi baktı sadece ve 10 dakika sürdü 4 boyutlu resim verdi resim demeye bin şahit ister yani. Tek dediği şey ben bişey göremedim herşey çok güzel dedi bu kadar. Ben herşeyin bana anlatılmasını istiyordum ve sürekli ben sordum bu şurasımı damarlarındaki kan geçişi iyi mi parmaklarının sayımı vs gidicek varsa gitmesin bu arada radyoloji uzmanıynı fiyatıda normalde 550 tl doktor tavsiyesi 350 tl ödedik çoooook pişmanım yarın doktoruma randevum var söyleyeceğim