haticeeeyy Esraersin35 evet bide kahverengi bolge hem koyulasti hem dahada buyudu catlaklarda olustu bende 🤷♀️😒
Yasmiiinn Esraersin35 benimde bildiğiniz harita gibi oldu göğüslerim 33 haftalık hamileyim çok kötü bir görüntüsü var ya🥺😬🤦♀️
Gamzee2106 Betul3425 evet 😍🤭 vucudumdaki degisimlere hayran kaliyorum hicde sıkınti etmiyorum sonunda bi yavrum olucak ❤
Esraersin35 Bende çatlak olmadı ama damarlar daha çok belirginleşti son adet tarihine göre 7+6 haftalık cuma günü doktara gidicem gittiğimde keseyi bide kalp atışını duyarmıyım ilk çocuğum gelişemedi diye kürtaj oldum
Esraersin35 Şuan çok heyecanlıyım inşallah bebeğimi sağ sağlim kucağıma alırım anneler dua edermisiniz