Hhabibe Merhaba arkadaşlar bebekte gaz sancısı olmasın diye çay kaşığı ile soda veriliyormuş doğduğu zaman yapanınız duyanınız var mı ? Ben yaptırmak istemiyorum ama kayınvalideme biri söyledi İnşallah yarın doğumum var ısrarla vereceğim diyor birde öyle birşey varsa soda’nın gazının alınması gerekiyor diyor kimis kimisi de gazını almadan vereceksin diyor yardımcı olur musunuz ?
NurseB Hhabibe asla verilmemeli. Bebeğinizin hem böbreklerini yorar, hem içindeki mineraller bebek içim fazla, hemde doğduğunda zaten midesi bilye kadarr olacak mideyi onunla doldurup bebeği aç bırakmayın. (yenidoğan hemşiresiyim)
tuzvelimon Hhabibe böyle bir saçmalık duymadım gerçekten. Siz kayınvalidenizi güzelce korkutun. Doktora sordum çok tehlikeli diyor bebeklerde ölümcül oluyormuş falan diye güzelce ballandırın görmez tarafınızdan vermesin.
Deletedmom281 Hhabibe 💆🏻♀️ Yok artık, bebeği eve götürmeden yoğunbakımlık etmek istiyorsunuz herhalde
Hhabibe vrndozlem bende aynı düşüncedeyim canım ikna edeceğim en kötü eşimi tembihleyeceğim teşekkür ederim
Yaprak2019 Yaa aşırı aşırı aşırı saçma ne demek soda ya 3,4 yaşındaki çocuk zor içiyor sodayı yemi doğn bebeğe vermekte ne
ikizannesi2985 Hhabibe benim görümcem yaptı yine. Asiti kaçırıp 1 çay kaşığı vermiş. Çok etkisini gördüm, hiç gazı yok dedi çocuğun ama bana saçma geliyor. Ben hayatta vermem
Meriwa Hhabibe canm eşin veya kaynanan varken doktora sor onlarda cevabını alsın bence hiç mücadele verme sen kendin
Deletedmom281 Hhabibe 🍃Hiçbir şey evladınızın canından daha kıymetli değil. Kırılan kırılsın üzülen üzülsün. Yavrunuza bir şey olsa en çok sizin canınız yanacak. Baştan bir kere bir şeye taviz verirseniz sonunu alamazsınız. Kesin ve net bir şekilde tavrınızı koyun. Bugün bunu yapmak isteyen yarın neler yapmak ister Allah bilir
vrndozlem Hhabibe doktorun bunu kesinlikle istemediğini söyle canım eğer dinlemezse baktın olmuyor çocuk benim çocuğum istemiyorum kesinlikle de geç ☺️ Çok bilmişcesine herşeye muhalefet oluyorlar bende birçok şeyi doktoru öyle söyledi deyip kestirip atıcam kaynanama
EylulEsen Hhabibe ciddi olamazsın! Bir kaç yaşındaki çocuğa bile verilemezken yeni doğan bebege vermek üstelik bütün bebekler gazlı olur kimisi çok rahatsız edici olmazken kimisi çok ağır geçirebilir gaz problemini
Maviii13 Bence sen direk hemşireyi tembihle vermesinler onlara bebeğe günah daha su bile içemezken soda nedir yemek borusu zarar görür yavrunun. Kayınvalideler hep mi saçmalar ya Allah aşkına sen doğurmuşsun büyütmüşsün bir şekil tamam işte çekil kenarada herkes kendi doğurduğunu gönlünce büyütsün…
Tatlisannedilekk Hhabibe yenidoğan minicik bebeğe asitli soda vermek ne kadar mantıklı? Bebeğe faydasından çok zararı olur. Çok çok sert dille uyar kayınvalideni cnm böyle cahilce birşey yapmasın
Minicik1 Doktora söyle doktor izin vermez böyle cahılce seylere , gazlı olursada gazlı olsun yanı noolmus millet rahat etcek diye cocugun bobreklerını umursamıyo günay yazık ya